документація

среда, 26 октября 2016 г.

Консультація
Тема: «Допитливість – шлях до пізнання»
Мета: ознайомити батьків з особливостями розумового розвитку дітей віком від 4 до 5 років, а також методами й умовами розвитку їх пізнавальної активності; розвивати навички розумового виховання дітей.
Хід консультації
I.                  Виступ   «Що таке пізнавальна активність та способи її розвитку»
Щоб правильно організувати розумове виховання дошкільників, потрібно знати закономірності та можливості їх інтелектуального розвитку. До кінця дошкільного віку у дітей накопичується досить великий запас елементарних знань про довкілля, вони володіють основними мисленевими операціями, здатні визначити істотні й неістотні ознаки предметів та явищ, установлювати деякі причино – наслідкові зв’язки , у них формується задатки навчальної діяльності.
Дитина в дошкільні роки щодня стикається з новими для неї предметами й явищами. Однак накопичення знань і уявлень без відповідного керівництва є безсистемним: вони можуть бути поверховими, досить часто помилковими. Малюк вважає, що хмара – це вата, а зірки – електричні ліхтарики. Спостерігаючи навколишнє життя, він самостійно намагається робити висновки. Завдання дорослого: послідовно збільшити у малят запас знань, упорядкувати, уточнити та систематизувати їх. Дитина має дістати чіткі уявлення про навколишні предмети, їх призначення, деякі якості і властивості, про матеріали, з яких вони виготовлені. Вона також отримує знання про деякі природні явища, їх взаємозв’язки та закономірності.
Допитливість – якість, притаманна дитині, що виражається в активному інтересі до навколишнього світу, у прагненні все розглянути, усього торкнутися, надати руху. Про допитливість дошкільників свідчать і численні запитання. Вихователь підтримує допитливість дошкільників, організовуючи спостереження, намагаючись своєчасно відповісти на запитання, що виникли в них, спрямовуючи їх думку на самостійний пошук відповіді.
Одним із завдань розумового виховання дошкільників є розвиток інтелектуальних умінь і навичок, тобто формування найпростіших способів розумової діяльності: обстеження предметів, визначення в них істотних і неістотних ознак, порівняння з іншими предметами та ін..Ці вміння і навички є складовими пізнавальної діяльності, що допомагають дитині успішно опановувати знання.
II.               Вправа « Інтонації»
Мета: познайомити батьків між собою, сприяти поліпшенню їх емоційного настрою, створити ситуацію розкутості під час спілкування учасників.
Матеріал: картки, на яких написані різні види інтонацій.
Хід вправи: кожен учасник бере по одній картці та відрекомендовується групі, промовляючи своє імя  з тією інтонацією, що зазначена в його картці.

III.           Обмін думками

Комментариев нет:

Отправить комментарий