Консультація
Тема «Як допомогти дитині добре поводитися?»
Мета – психологічно просвітити батьків вихованців дошкільного
навчального закладу з проблеми виховання дітей.
Хід консультації
1.Вступне слово соціального
педагога
Більшість батьків
замислюється, чи правильно вони поводяться з дитиною. Звісно, немає ідеальних
батьків. Усі вони мають труднощі, а іноді не впевнені, чи добре виховують своїх
дітей. Однією з проблем, що найбільше непокоїть батьків, є питання поведінки –
що слід зробити, аби діти поводилися добре?
2.Поради для батьків
- подавайте дітям
приклад гарної поведінки. Діти вчаться, наслідуючи поведінку дорослих. Ваша
поведінка – приклад для наслідування.
- змінюйте
оточення, а не дитину. Краще тримати цінні, крихкі та небезпечні предмети у
недоступних для дітей місцях аніж потім карати дітей за їх природну цікавість
- висловлюйте свої
бажання позитивно. Кажіть дітям , чого ви від них очікуєте, замість того, чого
не очікуєте.
- висувайте реальні
вимоги. Запитуйте себе, чи відповідають ваші вимоги віку дитини, ситуації, у
якій вона опинилася. Ви маєте бути більш терпимими до маленьких та хворих
дітей.
- не надавайте
великого значення заохоченням і покаранням. З дорослішанням дитини покарання і
заохочення стають менш результативними. Пояснюйте причину, що впливає на ваше
рішення. Прагніть до компромісу в спілкуванні зі старшими дітьми, а з меншими –
використовуйте тактику переключення уваги.
- обирайте
виховання без крику і побиття. Крик або постійні докори є шкідливими та можуть
призвести до тривалих проблем емоційного характеру
- допомагайте дітям
поводитися краще, даючи їм право вибору. Не сперечайтеся з дітьми про справи,
що не мають великого значення. Дозволяйте їм зробити вибір. Це попередить
прояви образи та непокори з боку дитини. Вона не докорятиме, що ви її постійно
контролюєте.
- діти мають право
на позитивне ставлення до себе. Уряд України забов’язався дотримуватися принципів Конвенції ООН з прав
дитини. У ній зазначено, що діти мають права, один з яких – захист від будь –
яких форм фізичного і психічного насильства та навмисного приниження.
3. Обмін думками між
учасниками консультаційного процесу
Комментариев нет:
Отправить комментарий